Party Ideas - Silver Surfer with Gold



Silver pleated dress - Everything5Pounds
Silver cardigan - Everything5Pounds (similar)
Silver lurex boots - Zara
Silver headwrap turban - New Look (similar & similar)
Floral gold and black clutch - New Look (similar)




    Voici le 2e look de la série Party Ideas. Beaucoup plus festif que le précédent ! Je suis assez contente de celui-ci puisque je suis une fan de la couleur argent.

    C'est une idée de tenue parfaite pour Nouvel An que je compte porter à Noël puisque, pour moi, les tenues de ces deux fêtes ne forment qu'une dans l'idée. Il n'y a pas qu'à Nouvel An qu'on peut porter de la paillette, du métallique, du scintillant.

    J'ai décidé d'y mêler une touche de doré histoire de casser le total look Surfeur d'Argent et rendre la tenue au point. Vous pouvez également faire l'inverse avec une tenue total doré + une pointe d'argenté, mais je possède pas beaucoup de doré dans mon dressing (je me dois d'y remédier !).



    Here is the second look of the Party Ideas theme. A lot more festive than the previous one ! I am quite content with this one since I'm a big silver fan.

    It's a perfect outfit idea for NYE that I'm planning to wear during Christmas because, for me, the outfits of those two events go hand in hand. Wearing glitter, metallic, sparkle is not only reserved for NYE.

    I decided to put a hint of gold in order to break the Silver Surfer total look and make the outfit on point (fleek ahah). You can reverse it and wear a gold total look + a touch of silver, but I don't own a lot of gold in my closet (a point I need to work on !).




You can follow me
On Bloglovin'
xxxx

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3