Velvet Biker Jacket



Velvet biker jacket * - Sammydress
Orange paisley choker top - Forever 21
Skinny jeans - Pull and Bear
Black mules - New Look




    Comme vous le savez, le velours est le tissu phare de cette rentrée. On en voit partout, on l'aime partout, c'est un tissu que j'aime porter en cette période pré-fêtes.
    Lorsque j'ai vu cette superbe veste façon biker en velours sur le site de Sammydress, j'ai su que je devais la prendre ! La qualité est top, le velours est tout doux, ici ce n'est pas du velours "crushed" mais un velours tout simple, classique. La coupe vient totalement casser le côté sage de cette matière noble.
    Je vous conseille une taille au dessus. Le mien est deux tailles au dessus et elle est légèrement grand comme vous pouvez le voir #mybad.




    As you know, velvet is the top fabric of this season. We see it everywhere, we love it everywhere, it's a fabric I love to wear in this pre-holidays time.
    When I saw this superb biker jacket in velvet on the Sammydress website, I knew I needed it ! The quality is top, the velvet is all soft, here it's not crushed velvet but simple, classic velvet. The cut of the jacket totally change the sage side of this noble fabric.
    My advice would be to size up. One size only because I got two sizes more for mine and it's a little bit big as you can see #mybad.



You can follow me
On Bloglovin'
xxxx



You can find more on Sammydress:
Here
Here
And Here.

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3