That Off-the-shoulder Dress



Off-the-shoulder printed dress - H&M
Burgundy velvet choker - eBay
Iridescent chunky sandals - H&M (similar)
Green earrings - H&M (similar)





    Me revoilà avec un look de vacances tout frais cette fois-ci. Point de tenue été 2015, place à 2016 ahah (pour ceux qui ne me suivent pas, je dis ça car j'ai continué à poster mes looks de vacances pendant des mois et des mois... Oops).

    Le col épaules dénudées est, sans conteste, mon must de l'été (ou même de toutes saisons), j'en ai beaucoup mis. Ça ajoute toujours un détail intéressant dans n'importe qu'elle tenue tout en étant plus couvrant qu'un bustier. Puis le petit côté flamenco olé, j'en suis fan.
    On en voit partout ces derniers temps et ce n'est pas pour me déplaire quand je pense à l'océan de choix qui s'offrent donc à moi lors de mes achats.

    L'imprimé de cette robe est un peu plus voyant en vrai et plus coloré. Plutôt que de calmer le jeu, j'ai décidé de porter des chaussures un peu folles (grosses semelles et irisé, mes obsessions d'il y a deux ans !) allant très bien avec le kaki de la robe.






    Here I am with another holiday look, just fresh this time. No more summer 2015 outfits, welcome 2016 ahah (for ones who don't follow me, I'm saying this because I kept posting my holiday outfits for months and months... Oops).

    Off-the-shoulder things are, there's no denying, my must-have of the summer (or even all seasons), I've worn a lot. It always adds an interesting detail to any look and manages to be more covering than a tube top. I'm such a fan of the olé flamenco taste.
    You see a lot of them and it's not something I dislike when I think of the huge sea of choice.

    The print of this dress is a little more showy and colourful in real life. Instead of calming it down, I chose to wear crazy shoes (chunky and iridescent, my obsessions of two years ago !) that go well with the khaki of the dress.







You can follow me
On Bloglovin'
xxxx

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3