Flowers



Daisy maxi shirt - MissGuided (similar)
Yellow printed crop top - Boohoo (similar)
Mom denim shorts - New Look
Lace up sandals - Mango (similar)
Round sunglasses - Forever 21 (similar)





    Hey ! Suite aux attentats, j'ai décidé de faire une pause dans mes posts... Me voici de retour.

    Ici, j'ai voulu mixer les 70s et 90s dans un look confortable et très simple en fin de compte. J'ai déjà porté cette chemise ici mais cette fois-ci, j'ai voulu la fondre dans mon look et non en faire la pièce centrale. J'ai donc choisi de l'associer à un autre imprimé (une blouse déjà portée ici, également mixée avec un autre imprimé^^) reprenant exactement les même tons: jaune, blanc et noir, histoire de faire un petit clin d’œil/rappel. ;) A la base, je voulais porter un top en crochet blanc mais ça ne rendait pas aussi bien en photo !

xxxx





    Hey ! Following the attacks, I decided not to post for a while... Now, I'm back.

    Here, I wanted to mix 70s and 90s in a comfortable look, very simple in fact. I've worn this shirt here but, this time, I wanted it to be blended to my outfit and not be the focus. I chose to mix it with another print (with a blouse already worn here, also with another print^^) in the exact same tones: yellow, white and black, as a little blink. ;) At first I wanted to wear a white crochet top but it didn't looked as good on pictures !

xxxx





You can follow me

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3