Such an evil child


Leaf print dress - Everything5Pounds (similar)
Leather jacket - Mango (similar)
Snake print bag - Everything5Pounds (same in black) (similar)
White sandals - Seaside (similar)
Green sunglasses - eBay





  
L'imprimé feuilles vertes sur fond blanc est sans conteste l'imprimé de la saison, on en trouve absolument partout ! Les couleurs vont bien ensemble et ça permet d’égayer l'éternelle robe blanche de l'été, alors moi je dis OUI !
    J'ai décidé de l’encanailler (lol, "encanailler") avec un biker en cuir noir ici mais, en vacances, je la porterai telle quelle, peut-être avec une veste en jean bleu clair. Ou orange, car j'adore voir ces trois couleurs ensemble.

    Avec cette canicule, j'ai juste envie de partir dans n'importe quel endroit avec de l'eau (et je ne parle pas de mon brumisateur Evian qui ne cesse d'être utilisé aujourd'hui et qui sera mon meilleur ami dans les jours à venir - Bon, voilà, c'est fait, je m'étais juré de ne jamais parler météo ici, bouuh, shame on me !). Tenez un médaillon dans votre main, balancez-le de gauche à droite puis de droite à gauche et autopersuadez-vous d'oublier cet incident météo, je vous remercie d'avance. Cordialement.






    No doubt, leaf print is the print of the season, you can find it everywhere ! Green & white look amazing together and you can lighten up the everlasting white summer dress thanks to it so I say YES !
    I decided to pair it with a black biker jacket here but, on holidays, I'll wear it alone or with a light blue denim jacket. Or orange because I love those three colours mixed.

    With this insane hot weather, I just want to be in any place with water (and I'm not talking about Evian atomizer I keep using today and my future bestfriend for the days to come - Ok, here we are, I thought I would never discuss weather on my blog, bouuh, shame on me !). Hold a necklace, move it from left to right then right to the left and try to forget this weather incident, thanks in advance. Best regards.









Please, you can follow me

4 commentaires

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3