Kiss !


Pics by my bestfriend <3
Lips printed blazer - Everything5Pounds
Black dress - Asos (similar)
Cut out boots - (similar)
Lips bag - H&M (similar)
Mirror sunglasses - Ebay





    Une autre belle trouvaille sur E5P, la veste à imprimé lèvres ! C'est un imprimé que j'adore car je le trouve fun, pop et visuellement parfait, un imprimé qu'on voit de loin, plein d'humour car s'habiller doit rester amusant. J'ai mis longtemps avant d'en trouver un qui me plaise, j'avais une préférence pour la version bouches rouges sur fond blanc donc cette veste est parfaite (tellement que je l'ai aussi en noir).
    J'ai ici opté pour la facilité, mais elle irait merveilleusement bien avec un short en jean bleu et un t-shirt col V gris (ou noir).

    Bien évidemment, je n'allais pas porter un autre sac que celui-ci, histoire de rendre la tenue encore plus fun (fun fun fun, oops). Vous l'aviez déjà vu ici. ;)






    Another great find at E5P, a blazer with lips print ! It's a print I love because it's fun, pop and perfect visually, a kind of print you can spot miles away, with a sense of humour, because it's always nice to have a playful sense of style. It took me months to find one that was nice enough and red lips on white background at best so this jacket is perfect (so much, I got it in black too).
    My styling is easy here but it could do wonders with blue denim shorts and grey v-neck shirt (or black).

    Of course, this bag was meant for this blazer, and it makes the look so much more fun (fun fun fun, oops). You saw it here first. ;)




Please, you can follow me

3 commentaires

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3