Blog Makeover


Denim embellished jacket - charity shop
Floral sheer shirt - Everything5Pounds (similar)
Dark blue jeans (dyed) - Pull & Bear
Red fringed bag - Stradivarius
Statement necklace - (similar)





    Tout d'abord, vous avez du le remarquer, mon blog a subi un (joli) relooking, je tenais à remercier Killy Nicole qui a changé l'allure de mon blog. D'ailleurs, c'est son anniversaire aujourd'hui, allez visiter son blog (c'est mon préféré, en toute objectivité, j'adore son style) et souhaitez-le lui ! ;)

    Ensuite, j'avais posté cette tenue sur mon insta, voici le post. Je vous ai déjà parlé de mon coup de cœur pour les chemises en tout genre et à quel point c'est versatile et cool, celle-ci est juste superbe, du transparent, du large et des fleurs, que pourrais-je demander de plus ?
J'ai trouvé qu'elle allait super bien avec mon sac rouge à frange, un sac très original. Oui, encore un sac rouge, je sais, c'est supposé être la couleur que j'aime le moins (je ne vais pas dire "j'aime pas le rouge, baaah" parce que je ne vais pas porter quelque chose que je n'aime pas. De toute évidence.) mais je peux craquer pour certaines choses rouges de temps en temps.

    Enfin, je ne pense pas avoir porté cette veste ici (ohhhh je ne sais plus, la flemme de chercher dans mes articles mais vous êtes les bienvenus si vous souhaitez le faire, je n'y vois aucun inconvénient, non non !), elle vient d'un charity shop de Dalston, à Londres. Elle est très grande, taille XL ou quelque chose comme ça, j'ai d'ailleurs failli ne pas la prendre mais Killy m'a assuré que ça ferait cool avec les manche remontées et comme elle avait raison !






    First of all, you may have noticed, my blog went through a (pretty) makeover, I wanted to thank Killy Nicole who completely changed how my blog is. Speaking of whom, today is her birthday, go check out her blog (it's my favourite, in all objectivity, I love her style) and wish it to her ! ;)

    Then, I posted this outfit on my insta, here is the actual post. I've already spoke about my love for shirts and how it's versatile and cool, this one is just gorgeous, sheer, large and flowers, what could I ask for more ?
I think it goes really well with my red fringed bag, an original bag. Yes, another red bag, I know, it's supposed to be my least favourite colour (I'm not gonna say "I hate red, ewww" because I wouldn't wear something I don't like. Obviously.) but I can love some stuff from time to time.

    Finally, I don't think you saw this jacket here before (ohhhh I don't know anymore, I'm too lazy to dig through my archive but you're so welcome if you want to do it, it won't bother me, no no !), it comes from a Dalston charity shop in London. It's very big, XL or something like this, I almost ended up not buying it but Killy assured me it would look cool with sleeves all rolled up and she was right !






Please, you can follow me

4 commentaires

  1. I love how you style colour, you are the colour style queen!!! xxx

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Wow, thanks, such a great compliment !!! :D

      Supprimer
  2. i love the mix of patterns & colors you did here, looks really interesting and cool :-)

    lots of love xx
    Nee from ROSECANDLE11

    RépondreSupprimer

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3