It's a nice day for a white wedding


Orange frill dress - Asos (similar)
Floral pu clutch - eBay
Nude sandals - Zara
Big gold cuff - Stradivarius (similar)
Small gold cuff - Stradivarius





    Tenue plan B car, à la base, je devais porter une sublime longue robe noire vintage (fendue avec col montant en lurex argenté - photo) avec ces accessoires, malheureusement, trop petite pour moi... Pour un prochain mariage j'espère !

    Celle-ci fait l'affaire avec sa couleur vitaminée (il me faut plus d'orange !) et sa forme originale.

    Ce que je préfère ici sont les sandales ! Achetées l'été dernier 20€ (soldées) au Portugal spécialement pour l'occasion (oui, quasi un an sans les porter lol). Je les trouve splendides, de la couleur beige nude aux talons miroir (et gros, idéal pour les pieds) en passant par les lanières croisées. Zara fait toujours de sublimes chaussures, de bonne qualité et à un prix correct !

    Par contre, je ne suis pas convaincue par ce manteau (avec cette robe, car j'adore ce manteau !), le col + les volants de la robe, j'ai l'impression d'être Louis XIV... Et pas pour le sang royal. ;)









    Plan B outfit because I was supposed to wear a gorgeous black vintage gown (with a split & lurex high neck - picture) with those accessories, unfortunately, it was too small for me... I hope I'll get to wear it at a next wedding !

    This one's nice with its vitamined colours (I need more orange in my life !) and its original cut.

    The shoes are the better part of this outfit ! Bought them 20€ (during the sales !) last summer in Portugal especially for this occasion (yes, a year without wearing them lol). They're stunning from the nude beige colour to the mirror heels (and chunky, great for feet) by those crossed straps. Zara always makes the best shoes, good quality and ok price !

    But I'm not convinced by this coat (with the dress, because I love this coat !), the collar + those frills, I feel like I'm Louis XIV... And not for the royal blood. ;)








Please, you can follow me

2 commentaires

  1. Nice dress :)

    Bisous from France,
    Sandy.

    www.taimemode-fashionblog.com

    RépondreSupprimer
  2. Pretty
    Dazzlingzest.blogspot.com
    Follow each other
    Xoxo

    RépondreSupprimer

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3