We Are All Made Of Stars



Stars denim jacket (vintage) - We Are Cow (similar) (various vintage denim jackets)
Stars waterfall kimono - HiddenFashion
White semi-sheer printed shirt - Zara (similar)
Jeans - Pull & Bear
Purple shoes - Asos
Blue bag - Everything5Pounds



    L'imprimé étoiles a toujours été mon imprimé fétiche, ma marque de fabrique à l'époque de mes 15-16 ans (dès que j'en voyais, j'en achetais, aussi simple que ça), puis j'ai fini par moins en porter, attendre de trouver des pièces fortes et non acheter sous prétexte que c'était étoilé, peu importe le vêtement. Puis je suis tombée sur cette superbe veste en jean, j'en cherchais une originale, unique, elle a fait l'affaire, évidemment ! Et en plus vintage des 90's, impossible d'y résister.

    Quitte à porter des étoiles, autant retrouver ma jeune-moi et le faire à fond. Ce jour-là, un ami m'a dit "Nan mais tu ne pouvais pas porter encore plus d'étoiles ? Il n'y en a pas assez !" et c'est exactement ça ahah. Mais je ne trouve pas ça "too much", seulement deux pièces (quoi que mettre une chemise et un pantalon étoilés aurait pu être marrant ! Non ? Bon, non...).




    Star print has always been my favourite kind of print, my trademark back when I was 15-16 (I bought everything with stars printed on it, no matter what, it had to be mine), then I kind of stopped a little bit, waiting for nice, strong printed clothes. When I saw this denim jacket, I knew it was made for me as I wanted a unique, original jacket ! 90's Vintage, hard to resist !

    I chose to listen to my young self and wear two star printed things. This day, a friend of mine told me "Can't you wear even more stars ? It's not enough, obviously !", well, it is exactly the case ahah. But it's not "too much" as I could have gone crazy and wear stars printed pants and shirt (could have been fun ! No ? Okay, no...).





You can follow me

1 commentaire

  1. I love the use of layers. Very nice.

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    RépondreSupprimer

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3