Shame, shame, go away. Come again some other day.



Sky blue printed blouse - Zara
PU leather skirt - Jennyfer x Plasticines
Black tights - Primark
Sky blue sneakers - Nike "Blazer"
Blue lurex turban - Forever 21



    Ce bleu ciel est ma nuance de bleu préférée. Je trouve ça carrément magnifique comme couleur alors imaginez ma joie lorsque j'ai trouvée cette blouse chez Zara, par terre, pendant les soldes, j'ai direct pensé "C'est ton destin !" sans me demander "Et pour quoi faire ?!" (ah.ah.ah. humour de merde, bonjour.) ! ;)

    Quant à ce turban en lurex, je suis plus que ravie de l'avoir acheté (ainsi qu'en violet) car c'est juste génial pour les jours de cheveux gras/raplaplas/rebelles, j'aurais pu y penser avant !



    This sky blue is my favourite shade of blue. It's a very wonderful colour, imagine my joy when I found this Zara blouse, on the floor, during the sales, I knew it was destiny ! ;)

    This lurex turban is something I'm glad to own because it's awesome during bad hair days !



Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3