I want loads of clothes and fuckloads of diamonds



Orange top - Zara
Tropical print skirt - New Look
Patent leather platforms - & Other Stories
Mirror sunglasses - eBay



    Voici d'autres photos prises par Killy Nicole. Ca fait tout de suite plus "classe" que mes photos pourries. Il me reste un look à poster (lorsque je serai rentrée de vacances) et, ensuite, retour des photos pas "pro" du tout, malheureusement. ;)

    J'ai tout de suite craqué sur l'imprimé de cette jupe tant les couleurs sont superbes. J'ai également le top mais je trouve que ça ne me flatte vraiment pas donc ça attendra... En attendant, j'avais prévu de le porter avec ce haut bleu déjà porté ici mais mes yeux ont été attirés par ce truc orange vif dans mon armoire, bien caché, je trouve que ça va parfaitement avec l'imprimé. J'adore ce genre de tenues qui sentent l'été, le soleil, le sable, la plage, la joie de vivre, je me dis qu'il faut vraiment que je porte plus de orange, ça donne l'impression d'être ultra vitaminée (pouah, ce n'est pas même pas une blague, essayez, vous verrez, ahah).

    Bonnes vacances !



    Some more pics by Killy Nicole. It's so much more "classy" than my shitty pics. I still got one outfit to post (when I'll be back from holidays) and, then, the un-pro pics will be back, sadly. ;)

    I immediately got hooked by this nice print, the colours look really nice. I also got the matching top but it's not flattering on me right now so I'm gonna wait... In the meantime, I planned to wear it with this blue top seen here before but my eyes went on this bright orange thing in my closet, hidden, it goes so well with the tropical print. I love this kind of outfit which smells summer, sun, sand, beach, joy, I really need to wear more orange, it makes me feel ultravitamined (pouah, it's not even a joke, try, you'll see, ahah).

    Happy holidays !



Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3