My baby lives in shades of blue



Sky blue top - Topshop
Black & White pants - Topshop
Pink suede espadrilles - Zara (Kids)
Sky blue stone necklace - Etsy
Round sunnies - Forever 21
Blue lurex turban - Forever 21


    Photos prises par ma meilleure amie.

    Première fois que je porte ce pantalon avec autre chose que du noir, j'avais un peu peur de l'effet "clownesque" que ça aurait pu apporter mais, finalement, ça s'assemble bien, le pantalon reste la chose la plus voyante ici puisque j'ai opté pour des tons pastels (ouais, j'vous saoûle avec mes pastels pastels pastels mais c'est si beauuuu !).

    Les espadrilles sont, en plus d'être confortables, en daim. Trouvées dans la section Enfants de chez Zara, leurs chaussures vont jusqu'au 38, c'est moins cher et certains modèles sont sympas sans faire trop cul-cul-la-praline-petite-fille-dans-les-bois (hum hum...).

    Quant à la veste mauve sans manches, je l'ai trouvée à Birmingham dans une boutique où tout était à 3-4£ (et neuf !).




    Pics by my bestie.

    First time I've ever wore these pants with some colours, I was afraid it would look too "clowny" but I like this mix, the pants stay the most excentric thing here because of the pastels colours I chose (Yeah, you're bored with my pastels pastels pastels but it's so beautifuuul !).
    Espadrilles are in real suede in addition of being comfortable. They're from Kids collection at Zara, the sizes stop at 5UK, it's less expensive and some styles are nice without being too chessyyy-little-girl-in-the-woods (hum hum...).

    So as for the lilac sleeveless jacket, it's from a Birmingham shop where everything is around 3-4£ (and new !).


2 commentaires

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3