Lurexxx



August 2013
Seafoam Lurex t-shirt - Asos
Black shorts with gold buttons - H&M
PS1 inspired blue bag - Ebay
Gold embellished pumps - Zara
Turquoise arty ring (YSL inspired) - Ebay


    Ce t-shirt est quelque chose que je chéris dans mon dressing. Il n'est pas supposé être oversized (acheté 2 tailles au dessus) mais je le préfère ainsi, cela donne un côté plus 'sportswear' et 'robe'. Je suis notamment attirée par sa matière: le lurex, en tant que bonne fan des paillettes et autres brillants (ouaip, j'suis bien une fi-fille !).
    Je casse le côté trop décontracté avec des chaussures de princesse déjà vues sur ce blog. J'aime beaucoup les ballerines à mini-talons, c'est juste trop chou.

    Pour la deuxième tenue, le mot d'ordre était "Flemme", ni plus ni moins. ;)



    This t-shirt is something I cherish on my wardrobe. It's not supposed to be oversized (I bought it 2 sizes bigger) but I like it that way, it's more 'sportswear' and 't-shirt dress'. I'm attracted to its fabric: lurex, no surprise because I'm a huge fan of glitters and sparkles (yep, I'm really a girly-girl !).
    I broke the relax look with princess shoes. I love low heeled flats, it's just too cute.

    For the second outfit, the word was "laziness", no more no less. ;)


February 2014
Multicolour tank top - Pimkie
Blue jeans - Bershka
Black zipper boots - Zara

Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3