Leather Sleeves



Trench coat - Stradivarius
Pants - Zara
Grey t-shirt with golden paint - Zara
Bag - H&M
Slippers - Bata


J'ai longtemps été obsédée par les manches en cuir. J'en cherchais partout au moment où Zara avait sorti son manteau que j'avais laissé passé bêtement puis, je suis tombé sur celui-ci chez Stradivarius, ça tombait bien, je cherchais un trench assez original et surtout pas noir. Résultat, j'ai du le porter 2-3fois en 2 ans... Obsession quand tu nous tiens ! Je marche souvent au coup de coeur mais je peux vite me lasser, vouloir toujours autre chose. J'essaye de faire attention de plus en plus: j'achète ce qui me plait mais je garde le ticket de caisse puis me laisse le temps de réfléchir sauf quand le coup de coeur est tellement énorme que je veux tout suite porter mon achat ahah. Ah, pas de doute, pour ça je suis bien une fille...



I was obsessed with leather sleeves. I kept searching and searching since Zara sold a nice coat I didn't have the time to buy (sold ouuuuuuut crap) then, I saw this one from Stradivarius and it was a nice find as I was searching for an original trench coat too but not black. As a result, I wore it like 2-3times in 2 years... This is what I call an obsession ! It's always the same with me, I looove a thing, I buy it but I can easily be bored of it, always wanting something else. I try to be careful of that: I buy a thing but keep the bill and think more about it except when the love is so strong that I want to wear it immediately ahah. Ah, no doubt, I'm a girly girl for this...


Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3