Black



Top - Zara
Pants - Zara
Shoes - Zara


Encore une fois, total look Zara. C'est sûrement l'endroit où je shoppe le plus, en plus d'ebay. Tout y est bien coupé et de bonne qualité et, même si les prix peuvent vite s'envoler, je sais que ces pièces sont durables. J'aime être (presque) tout en noir de temps en temps, le noir fait sans doute parti de mes "couleurs" préférées, facile à porter, chic... Même si j'aime tout autant le gris qui remplit le rôle de remplaçant du noir en plus casual.



Again, everything is from Zara. Along with ebay, that's where I shop the most. Everything is of good quality with good cuts and, even if the price tag is not cheap, I know these pieces will last. I love to be in all black (well, almost), black is on my favourite "colours" list, easy to wear and classy... Even if I also like grey which is a great replacement but more casual.



Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3