The Snowww



Pom pom beanie - eBay
Ombre jumper - H&M (kids)
Pearl T-shirt - Zara
PU leather skirt - Plasticines for Jennyfer
PS1 inspired bag - eBay
Metal cap toe boots - Miista "Mansi"
Statement necklace - eBay


Je n'ai pas pu résister à l'envie d'aller faire des photos sous la neige (une vraie gosse !). Je porte un pull ombré H&M (allez faire un petit tour dans le rayon enfant !) mauve et blanc qui ressort parfaitement sous les flocons. J'adore ce pull, j'ai toujours adoré le mauve (le violet en général) et couplé au blanc, je n'ai pas pu résister. Et je suis une grande fan des trucs ombrés. Pour la jupe, elle vient d'une ancienne collection Jennyfer créé par les Plasticines (oui, je sais, la totale !), j'ai tout de suite craqué dessus: le faux cuir ressemble à du vrai à s'y méprendre et le style portefeuille/poches fait son petit effet.
Le sac, vous avez du le reconnaître, c'est un modèle inspiré des PS1 de Proenza Schouler, en mauve. Il est juste parfait !
Quand au collier, il est très ressemblant aux modèles d'Ek Thongprasert dont la première fan n'est autre que Natasha Goldenberg (la collection Ek Thongprasert x Natasha Goldenberg vient tout juste d'être présentée !).



I couldn't resist, I had to take pictures in the snow (a real child !). I'm wearing an H&M ombre jumper (try the kids section !) in light purple and white which looks so great under the snowflakes. I love that jumper, I always loved light purple (purple in general) and coupled with white, I had to buy it. And I'm a big fan of dip dye things, of course. The skirt is from an old collection (Jennyfer x Plasticines), I was attracted by the pu leather which looks like real leather and the style of the skirt with pockets.
You might have recognized the bag, it's inspired by Proenza Schouler's PS1, here in light purple. It's just perfect !
The necklace is inspired by Ek Thongprasert's ones, the first fan is Natasha Goldenberg (the Ek Thongprasert x Natasha Goldenberg collection just launched !).






Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3