I'm Flying (At Least I Try)



Bow cape - No brand
Mint green studded shirt - H&M
Seafoam pants - No brand
Wedges - Zara


Aujourd'hui, total look vert ("mint green" pour le haut et "seafoam" pour le bas, histoire d'apporter une certaine nuance tout en restant dans la même palette) et noir. J'avoue que le mix avec le noir n'est pas très audacieux mais je voulais rendre un peu plus chic ma tenue. J'ai adoré porter cette cape toute mignonne (merci à la cousine et son vide dressing !), l'impression d'être Batman (non, pas Batgirl, j'préfère Batman moi heuuu !) pendant au moins une journée. Le nœud rendra chaque tenue un peu plus féminine et mignonne même avec des choses plus bohèmes.



Today, I'm all green (mint green for the shirt and seafoam for the pants, it brings a certain nuance but stays in the same tone) and black. I must admit, mixing it with black is not very bold but I wanted to keep it classy. I loved wearing a cute cape (thanks to the cousin), I felt like I was Batman (no, not Batgirl, I prefer Batmannn !) for a day. The bow will make every outfit feminine and cute, even with boho things.





Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3