Empty Mountain



Blazer - Elizabeth and James
Neon lace shirt - Zara
Metallic skirt - Zara
Slippers - Bata
Round glasses - eBay 

Je vais vous faire quelques posts sur mes tenues de vacances d'Août, au Portugal (j'ai de la famille là-bas). Je suis grave nostalgique du soleil, du beau temps (saloperies de neige et de froid ces jours-ci !!!), des vêtements légers... Je suis moins fainéante pour penser mes tenues l'été, surtout lorsque je pars en vacances et que j'essaye de faire une tenue différente pour chaque jour (heureusement que ma mère, avec qui je partage ma valise, ne prend pas beaucoup de fringues^^). Ici, j'étais tout en haut, au plus haut sommet du pays (ne me demandez pas le nom, je ne sais plus...), il faisait assez frais, c'était l'occasion de porter mon blazer préféré.



I'm gonna do some posts about my outfits while I was on holidays in Portugal (I have some familly over there). I'm f***ing nostalgic of the sun, good weather (damn snow and cold air these days !!!), light clothes... When I'm on holidays, I'm less lazy for thinking my outfits and I try to bring make different outfit per day (thankfully my mom, with whom I share a suitcase, doesn't bring a lot of clothes^^). Here, I was on the highest height of the country (don't ask me to name it, I can't remember...), with a little cold breeze so it was perfect for wearing my fav blazer.


Aucun commentaire

THANK YOU for your sweet messages, they always make my day. <3